- Новий товар
високоякісний компліт для стрітової дисципліни, призначений для використання професійними райдерами. Міцна конструкція і посилений профіль деки в сумі з якісними матеріалами, роблять цей самокат ідеальним для високих навантажень і постійних трюків.
Система компресії HIC встановлена на промислову рульову, підійде для будь-якого райдера, який цінує низьку вагу в трюковому самокаті. Перевагою цієї системи служить співвідношення довговічності при невеликій вазі. На жаль є і недоліки. У кермі є пропил, який сам по собі створює слабке місце в навантажується зв'язці самоката, з цього компліт вимагає використання тільки професійними райдерами.
Міцні спицеві колеса на алюмінієвих дисках діаметром 110 мм - це стандарт для більшості моделей самокатів, які можуть бути встановлені під будь-яку вилку, деку і гальмо. Даний розмір є усередненим варіантом, так як забезпечує маневреність, помірну швидкість і прямий баланс. Жорсткість покриття становить 88А, що дозволяє розвивати велику швидкість, а в силу міцності матеріалу - колеса повільніше зношуються. Крім цього, матеріал має демпфуючі властивості і забезпечує збільшений відскік, що в свою чергу дозволяє проїжджати тріщини і нерівні поверхні з мінімальною віддачею.
Підшипники класу точності ABEC 9 зроблені з вуглецевої сталі. Вона міцна і зносостійка, а завдяки високопрецизійної обробці компонентів, ці показники збільшуються в рази. Також високоточна обробка дозволяє виключити опір тертю, а отже і відсутність вібрацій на високій швидкості. В якості захисту нутрощів підшипників, в них встановлені гумові пильовики, що перешкоджають попаданню всередину бруду і сміття.
Дека і вилка зроблені з високоякісного авіаційного алюмінію. Хоч такий сплав складніше піддається обробці, результат такої деталі вражаючий, саме тому його використовують для формування запчастин під трюкові компліти. Дека має плоске днище і досить широкі лонжерони, ці особливості роблять самокат ідеальним для ковзання по перешкодах, а змінні дропаути лише доповнюють її практичність. Слід зазначити, що вилка виконана з цільної заготовки і оброблена на верстаті з ЧПУ. Такий підхід виключає утворення тріщин після тривалих і постійних навантажень, як це буває в запчастинах зі зварними швами.
Гальмо на задньому колесі зроблений у формі крила. Матеріалом для нього служить пружинна сталь. Це низьколегований сплав з дуже великою межею плинності, що дозволяє Гальму повертатися до вихідної форми незважаючи на значний вигин і скручування.
Рік | 2020 |
Колір | Чорно-червоний |
Загальні | |
Вага | 3,77 кг |
Висота керма | 830 мм |
Хомут | Трехболтовый |
Клас | Професіонал |
Максимальне навантаження | 100 кг |
Матеріал керма | CrMo сталь |
Гальмо | ножний, легована сталь |
Форма керма | Т-подібний |
Колір | чорний |
Габарити | |
Габарити | 200 x 35 x 140 мм |
Гарантія | |
Загальна | 6 місяців |
Колеса | |
Жорсткість | 88А |
Колеса | PU 110 мм |
Дека, руль | |
Дека, матеріал | алюмінієвий стоп |
Довжина | 50 см |
Кермо, висота | 83 см |
Кермо, матеріал | 4130 Cr-Mo сталь |
Ширина | 10,8 см |
Дека | |
Довжина деки | 500 мм |
Подшипники | |
Підшипник | АВЕС 9 |
Максимальне навантаження | 61 - 100 кг |
Діаметр коліс | 110 мм |
Жорсткість коліс | 88A |
Тип дисків | Спицеві |
Матеріал коліс (покриття) | Поліуретан |
Тип гальма | Ножний |
Ширина деки | 108 мм |
Матеріал деки | Алюміній |
Матеріал коліс (дисків) | Алюміній |
Довжина деки | 500 мм |
Рівень катання | Профі |
Діаметр коліс | 110 мм |
Жорсткість коліс | 88A |
Компресія | HIC |
Клас підшипників | ABEC 9 |
Технічний паспорт
No customer reviews for the moment.